KEJOHANAN BOLA SEPAK ZON PKG PARIT

on Jumaat, 17 April 2009

Aksi-aksi yang ingin anda lihat di sekitar Kejohanan Bola Sepak Bawah 12 tahun peringkat Zon..




Pemain: 1..2..3..tengok atas semua..
Pengadil: Kamu nak main bola ke tengok bola..
Kan aku bagi kad merah baru tau


Mat: Haaa!Haa!Haa!!..dapat juga aku makan..
Ikmal: Elehh..setakat karipap inti ayam buat ape...

Apamacam? cantik tak pinggang aku ini...



Isshh..dah berbuih mulut aku nasihat kome...
Sabor Ali....nama dah budak budak..
kalau tak bagi
makan cucur badak selagi tu le deme tak dengor...


Serius....farhan, kamu tengok awek ke atau tengok orang main bola...


Apahal tangan kamu berkelewok ke bawah tu Zaid..

Hai Adib..lain macam je nie...memang letih gila le gol keeper kita ini..


Khusyuk menyaksikan perlawanan di padang


Ishh.apa ada dalam seluar aku ini...


Elok-eloklah sikit..nanti tersungkur kat belakang tu.baru padan muka

Zaid.. Kau mesti kasi pasukan kita menang...


Apamacam? hensem tak senyumanku ini..

0 ulasan:

Catat Ulasan

Sekadar Renungan